Meld uw verhuizing aan de gemeente

Dinsdag 18 december 2018

Iedereen is volgens de wet zelf verantwoordelijk voor een juiste adresregistratie in de Basisregistratie Personen (BRP): wie verhuist moet dat zo snel mogelijk melden aan de gemeente.

Digitale registratie
Controleer zelf of uw woonadres goed geregistreerd staat op MijnOverheid.nl door in te loggen met uw DigiD. Een verhuizing naar en binnen de gemeente Eijsden-Margraten geeft u digitaal door via onze website www.eijsden-margraten.nl. Bent u slachtoffer van adresmisbruik? Vraag dan om een adresonderzoek!

Landelijke Aanpak Adreskwaliteit (LAA)
Het juiste woonadres is van groot belang. Alle overheidsdiensten gebruiken daarvoor de BRP, die de gemeente onderhoudt. Voor een goede adrescontrole werkt de gemeente mee met de LAA. Via deze samenwerking geven overheidsdiensten hun twijfels over de bewoning van een adres door aan de gemeente. Bij serieuze twijfel volgt een onderzoek en een huisbezoek.

Vragen over het adresonderzoek of huisbezoek? Neem dan contact op met het KlantContactCentrum, telefoon: 043 458 8488

Gemeentehuis Margraten (Op afspraak)

  • Amerikaplein 1, 6269 DA Margraten
  • Nu gesloten.
  • Morgen: 9.00 - 12.00 uur

Servicepunt Eijsden (Op afspraak)

Receptie KCC Margraten