Team VVTH+ start met meten klanttevredenheid

Maandag 1 november 2021

Team VVTH+ (Veiligheid en openbare orde, Vergunningen, Toezicht en Handhaving) is onlangs gestart met het meten van klanttevredenheid. Mr. Joyce Reijnders, juridisch medewerker vertelt u meer:

Waarom wordt de klanttevredenheid gemeten?

“Binnen ons team zijn we altijd op zoek naar verbeteringen in onze dienstverlening. Wij zijn benieuwd hoe u onze dienstverlening ervaart. Door de klanttevredenheid structureel te meten, kunnen we door uw ervaringen onze dienstverlening blijven verbeteren.”

Welke onderwerpen gaan jullie meten?

“We willen graag weten wat uw ervaring is bij het eerste contact met ons team en de vragen rondom een omgevingsvergunning. We zijn pas gestart met de meting en willen straks ook andere producten van ons team eraan toevoegen.”

Op welke manier gaan jullie dit meten?

“We gebruiken vanaf 1 november een enquêteprogramma, waarbij u anoniem uw ervaringen met ons deelt. Bij telefonisch contact of via mailverkeer vragen wij u om de enquête via een link in te vullen. Het kost maar een paar minuutjes, maar is voor onze dienstverlening van grote waarde.”


Namens het team VVTH+ alvast bedankt voor uw medewerking!