Werken aan een betere dienstverlening

Maandag 7 oktober 2019

Wij timmeren voortdurend aan de weg om onze dienstverlening te verbeteren. Heeft u telefonische vragen over bouwen, slopen, bestemmingsplannen, evenementen of milieu? Dan wordt u vanaf 1 november 2019 tussen 9.00 en 12.00 uur direct geholpen door een dienstverlener van de vakafdeling.

Directe telefoonlijn
Wat dit voor u betekent? Vanaf november belt u tussen 9.00 en 12.00 uur met 043 458 8488. Kies voor keuzetoets 1. Dan krijgt u meteen een dienstverlener van de vakafdeling aan de lijn. NĂ¡ 12.00 uur is er geen directe telefoonlijn naar de vakafdeling. Onze medewerkers van het Klantcontactcentrum maken dan een terugbelnotitie.

Verbetering website
De meest gestelde vragen gebruiken wij tevens ter verbetering van de gemeentelijke website. Zo kunnen we u ook digitaal beter van dienst zijn.