Contact

Wat voor vraag heeft u?

Melding openbare ruimte doen

Nieuwe vraag stellen

Lopende vraag

Bezoekadres Gemeentehuis (Margraten

  • Amerikaplein 1
  • 6269 DA Margraten

Bezoekadres Servicepunt (Eijsden)

  • Breusterhof 8
  • 6245 EL Eijsden

Correspondentieadres Gemeentehuis (Margraten)

  • Postbus 10
  • 6269 ZG Margraten

Contactpersoon Wet open overheid (Woo)
De gemeente maakt zelf al veel informatie openbaar. Is de informatie die u zoekt nog niet openbaar en valt deze informatie onder de Wet open overheid (Woo)? Doe dan een Woo-verzoek. De Wet open overheid is de opvolger van de Wet openbaarheid van bestuur (Wob). Meer informatie en de contactgegevens vindt u op de pagina Wet open overheid (Woo).

Openingstijden

Op afspraak.

Enkel voor het ophalen van balieproducten zoals een rijbewijs, paspoort of identiteitskaart aan de receptie van het gemeentehuis in Margraten of het Servicepunt te Eijsden kunt u op vrije inloop terecht.

De telefonische bereikbaarheid

Maandag t/m donderdag van  08.30 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur.
Op vrijdag is dit van 08.30 tot 12.00 uur.

Telefoon 14 043 of 043 458 84 88

Openingstijden deze en volgende week
Gemeentehuis Margraten Loket Burgerzaken Margraten (Op afspraak)Servicepunt Eijsden (Op afspraak)
Maandag 25 september8.30 - 12.00 en 13.00 - 17.00 uur9.00 - 12.00 uurGesloten
Dinsdag 26 september8.30 - 12.00 en 13.00 - 19.00 uur13.30 - 19.00 uurGesloten
Woensdag 27 september8.30 - 12.00 en 13.00 - 17.00 uur9.00 - 12.00 uur14.00 - 16.00 uur
Vandaag (donderdag 28 september)8.30 - 12.00 en 13.00 - 17.00 uurGesloten14.00 - 16.30 en 17.00 - 19.00 uur
Vrijdag 29 september8.30 - 12.00 uur9.00 - 12.00 uurGesloten
Maandag 2 oktober8.30 - 12.00 en 13.00 - 17.00 uur9.00 - 12.00 uurGesloten
Dinsdag 3 oktober8.30 - 12.00 en 13.00 - 19.00 uur13.30 - 19.00 uurGesloten
Woensdag 4 oktober8.30 - 12.00 en 13.00 - 17.00 uur9.00 - 12.00 uur14.00 - 16.00 uur
Donderdag 5 oktober8.30 - 12.00 en 13.00 - 17.00 uurGesloten14.00 - 16.30 en 17.00 - 19.00 uur
Vrijdag 6 oktober8.30 - 12.00 uur9.00 - 12.00 uurGesloten

Spoedeisende meldingen

Een buitengewoon opsporingsambtenaar (boa) of de buitendienst van de gemeente staan voor u klaar bij zaken die niet meteen thuishoren bij de politie, brandweer of GGD maar wel haast hebben. Voor spoedeisende meldingen kunt u 24/7 bellen met het algemeen telefoonnummer van de gemeente (043) 458 8488.

  • Bereikbaarheid tijdens kantooruren

Op maandag t/m donderdag van 08.30 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur en op vrijdag van 08.30 tot 12.00 uur kunt u een boa of een medewerker buitendienst van de gemeente bereiken via het algemene telefoonnummer (043) 458 8488.

  • Bereikbaarheid boa
    buiten kantooruren: (043) 458 8488 - optie 1

U wordt doorverbonden met de gemeentelijke meldkamer Maastricht-Heuvelland. Deze meldkamer staat direct in contact met een boa. De boa neemt vervolgens meteen contact met u op. Een boa staat voor u klaar als u bijvoorbeeld overlast heeft van stoken, geluid, evenementen, stank, graffiti, wildplakken of krakers. 

  • Bereikbaarheid buitendienst
    buiten kantooruren: (043) 458 8488 - optie 2

U wordt direct doorverbonden met de buitendienst van de gemeente.De buitendienst staat voor u klaar als u bijvoorbeeld een gestolen putdeksel, vervuild wegdek, rioolproblemen, wegverzakkingen en omgewaaide bomen wilt melden. 

Geen spoedeisende melding

Is er iets kapot bij u in de buurt, ziet u een losliggende stoeptegel of rondslingerend afval? Met Fixi kunt u online een melding doen als u iets aantreft in de openbare wat niet hoort. Alle meldingen komen centraal op de afdeling Openbare Ruimte binnen en worden vanuit daar verder opgepakt.

Geef uw melding door via het online formulier of Of download de Fixi app voor extra gemak.

Bedrijfsorganisatie gegevens

Kvk nummer: 51643324

Iban: NL46BNGH0285148680

BIC: BNGHNL2G

BTW: 8231.43.910.B.01

Burgemeester Krijnen is bevoegd de gemeente Eijsden-Margraten te vertegenwoordigen

Telefonisch contact opnemen