Op dit moment kan het zijn dat u een onjuiste melding krijgt na het invullen van een digitaal formulier. Ondanks dit bericht ontvangt de gemeente uw digitale aanvraag juist en compleet. Wij kunnen de aanvragen gewoon in behandeling nemen. Excuses voor het ongemak.

Klanttevredenheidsonderzoek Sociale Zaken Maastricht Heuvelland

Donderdag 7 november 2019

Sociale Zaken Maastricht Heuvelland (SZMH) voert momenteel een klanttevredenheidsonderzoek uit voor burgers die een uitkering ontvangen in het kader van de Participatiewet, de Wet inkomensvoorziening oudere en gedeeltelijk arbeidsongeschikte werkeloze werknemers (IOAW) en de wet Inkomensvoorziening oudere en gedeeltelijk arbeidsongeschikte gewezen zelfstandigen (IOAZ). SZMH wil graag weten waar burgers tevreden over zijn en waar zij niet tevreden over zijn. Dat helpt bij het verbeteren van de dienstverlening.

Heeft u een brief met vragenlijst ontvangen?
Vul hem in voor 18 november 2019. Uw ervaringen en mening zijn belangrijk voor ons. Zo weten we of we het goed doen en welke zaken in onze dienstverlening wij nog kunnen verbeteren. Uw mening telt! Meer informatie en de antwoorden op de meest gestelde vragen vindt u op www.socialezaken-mh.nl.