Bestuursakkoord Goed leven in elke kern 2022-2026

In het bestuursakkoord staan in hoofdlijnen de plannen van de coalitiepartijen voor de komende 4 jaren. Zodra de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen bekend is, gaan partijen met elkaar in gesprek op zoek naar samenwerking en overeenkomsten in de partijprogramma’s (de plannen en beloften). Meestal neemt de grootste partij hiertoe het initiatief. Op het moment dat de initiatiefnemer samen met 1 of meerdere partijen het gevoel heeft dat er voldoende overeenkomsten zijn onze gemeente te leiden, noemen zij zich de coalitiepartijen.

Samen schrijven ze het bestuursakkoord. Hierin staan op hoofdlijnen de plannen voor de komende 4 jaar beschreven.

Bekijk het bestuursakkoord Goed leven in elke kern

Vragen over Bestuursakkoord Goed leven in elke kern 2022-2026?

Neem contact met ons op via:

Heeft u kunnen vinden wat u zocht?