Wij gebruiken op onze website cookies zodat u de website goed kunt gebruiken. Dit zijn analytische cookies en cookies van YouTube. Wilt u deze website bezoeken? Dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.

Klachten

Voorbeelden van klachten over ons handelen zijn:

  • U vindt dat u niet netjes behandeld bent.
  • U krijgt geen antwoord op uw brief of moet daar veel te lang op wachten.
  • De gemeente komt toezeggingen of afspraken niet na.
  • U wordt niet goed geholpen. 
  • U ontvangt gevraagde informatie niet zonder opgave van redenen.

Neemt u eerst contact met ons op als u klacht heeft? Wij denken graag met u mee. Komen we er samen niet uit? Dan kunt u een ondertekende brief sturen naar:  

Gemeente Eijsden-Margraten Postbus 10 6269 ZG Margraten 

U kunt geen klacht indienen over zaken zoals straatonderhoud, groenonderhoud of milieuoverlast. Hierover kunt u wel een melding maken.  

Na ontvangst van uw klacht neemt de gemeentelijk klachtencoördinator zo spoedig mogelijk contact met u op. Hij of zij kan u vragen om meer informatie. Dit gebeurt meestal aan de telefoon. U legt dan uit wat er gebeurd is. 

Wij proberen eerst om via een gesprek tot een oplossing te komen. Er volgt dan een informeel klachtgesprek tussen u en de desbetreffende medewerker(s) en eventueel een leidinggevende. De klachtencoördinator leidt dit gesprek.  

Heel soms lukt het niet de klacht in overleg te schikken. Afhankelijk van wat de klacht is, volgen wij de procedure zoals die staat beschreven in het klachtenreglement

Hier vindt u het jaarverslag klachten. 

2022

2021

2020

Vragen over Klachten?

Neem contact met ons op via:

Heeft u kunnen vinden wat u zocht?